O co jde...

Ať už jste šli najisto nebo jste sem "spadli" náhodou... Vítejte. Tento blog byl původně založen z nudy...ano, slyšíte správně... Znáte ten pocit, když máte vlastně všechno, ale budíte se ráno s pocitem, že život momentálně nepřináší žádné zadostiučinění ani emoce? Zkuste se rozhlédnout kolem a třeba být někde užiteční...Někde...Kdekoliv... Já jsem svojí "přehnanou spokojenost" a pocit "že se sakra nic neděje" věnovala psům. O kanárských podencích jsem upřímně před nějakými 4 roky neměla ani zdání..pamatuju si na kroucení hlavou nad ibizskými podenky..takhle "divnej" pes se jen tak nevidí, no ne? No a ty uši...!!!! :D Pak jsem ale navštívila místní útulek Sara, seznámila se s "kanárky" a doživotně se zamilovala (bez možnosti rozvodu, prostě na celý život...). Pořídila jsem si první fenku, která je s námi bezmála dva roky a za tu dobu ušla neuvěřitelný kus cesty. Před třemi dny přisla do našeho hnízdečka láskyplná pohroma jménem Nala. Tay je fenka zachráněná z útulku, Nala je moje splněné přání. tento blog je věnován jim i dalším ušatým stvořením a jejich pomoci.

Wednesday, November 30, 2011

Anděl? Chacháááá



Musím uznat, že mám nejlepšího, nejtalentovanějšího a nejchytřejšího psa na světě. Jestli si někdo myslí, že ne, že lepší je ten jeho...nemá bohužel pravdu...
Považte sami... Nalinka se během dvou krátkých dnů (ano, slyšíte správně..dvou dnů!!!) naučila báječně vyskočit na gauč, dvakrát se dokola zatočit a s velkým třeskem sebou plácnout o mnou vypraný přehoz. Ušetřila nám práci se zákazy, příkazy a rozhodováním..následovala radu starších a umí spát v mnoha krásných a elegantních polohách.
Nala se také stala designovou ředitelkou v oblasti návrhů textílií. Navrhla nám zcela neotřelý vzor přehozu (toho, který já mám za úkol prát), a to dokonalé obdélníky vykousané v pravém dolním rohu. První nedosahuje dokonalosti druhého..inu, učený z nebe nespadl, že?
A do třetice nám Nala usnadňuje práci, což je vlastnost vyloženě žádoucí. Například mě zásadně nenechává mýt nádobí, nahrne se rychle ke dřezu a pomáhá. Také není třeba jí podávat morkovou kost nebo něco, jí určeného, podá si jí v kuchyni úplně sama a pozor!!! podá druhou i kamarádce Tayře. Nevím, čím to může být, že je ten náš pes ("táto") ten nejlepší...nebude to náhodou výchovou?

No comments:

Post a Comment