O co jde...

Ať už jste šli najisto nebo jste sem "spadli" náhodou... Vítejte. Tento blog byl původně založen z nudy...ano, slyšíte správně... Znáte ten pocit, když máte vlastně všechno, ale budíte se ráno s pocitem, že život momentálně nepřináší žádné zadostiučinění ani emoce? Zkuste se rozhlédnout kolem a třeba být někde užiteční...Někde...Kdekoliv... Já jsem svojí "přehnanou spokojenost" a pocit "že se sakra nic neděje" věnovala psům. O kanárských podencích jsem upřímně před nějakými 4 roky neměla ani zdání..pamatuju si na kroucení hlavou nad ibizskými podenky..takhle "divnej" pes se jen tak nevidí, no ne? No a ty uši...!!!! :D Pak jsem ale navštívila místní útulek Sara, seznámila se s "kanárky" a doživotně se zamilovala (bez možnosti rozvodu, prostě na celý život...). Pořídila jsem si první fenku, která je s námi bezmála dva roky a za tu dobu ušla neuvěřitelný kus cesty. Před třemi dny přisla do našeho hnízdečka láskyplná pohroma jménem Nala. Tay je fenka zachráněná z útulku, Nala je moje splněné přání. tento blog je věnován jim i dalším ušatým stvořením a jejich pomoci.

Monday, November 28, 2011

Tayra a naše nová pohroma :D



Nala přijela v pátek..přijela v mém autě, za moje náklady a se mnou..což určitě od samého začátku znamenalo, že pes je můj...dneska této informaci už i věřím. Můj je špatné slovo, nechci-li vynechat zbytek naší rodiny...takže velká oprava, Nala je naše. Je to naše velká voda, která, když se rozhodne mazlit, člověk až přivírá oči a čeká na ten válec...Občas ta její láska trochu bolí, ale nemám si co stěžovat, nikdo jsme zatím nevyhledali lékařskou pomoc.
Tayra je z nového přírustku zatím celá zmatená. Uznala, že na běhání je fakt skvělá, jasně ji řekla, že pejsci se v noci nebudí s pískacím míčkem v hubě a začala jíst i když se u toho třeba pomalu pohybuje závěs u okna. (Kdyby totiž pokračovala ve svém přenášení granulí na gauč a následné konzumaci, část "konzumace" by rychle odpadla...) Na druhou stranu Nala je z kámošky evidentně naprosto nadšená a asi třikrát za hodinu ji vyzývá ke hře..Bohužel výzvy jsou prováděny pořádným bouchancem tlapou do Tayry čumáku, takže Tayra vetšinou radši odejde s výrazem, že jinak, "bych ji, paničko, musela rovnou zabít". Celkem ji chápeme a trochu podplácíme na jiných frontách její trpělivost...
Dle hesla: "Utahej a nebudeš okousán" podnikáme denně velké výpravy za únavou...daří se nám báječně, především v člověčí části smečky. I kdyby možná holky v noci stěhovaly barák, my budem mít ráno radost z toho, jaký byl klid (zaspaný:D)
Nedělní výlet na sever...aneb jak se tváří tříleté dítě pod vánočním stromečkem:D

No comments:

Post a Comment