O co jde...

Ať už jste šli najisto nebo jste sem "spadli" náhodou... Vítejte. Tento blog byl původně založen z nudy...ano, slyšíte správně... Znáte ten pocit, když máte vlastně všechno, ale budíte se ráno s pocitem, že život momentálně nepřináší žádné zadostiučinění ani emoce? Zkuste se rozhlédnout kolem a třeba být někde užiteční...Někde...Kdekoliv... Já jsem svojí "přehnanou spokojenost" a pocit "že se sakra nic neděje" věnovala psům. O kanárských podencích jsem upřímně před nějakými 4 roky neměla ani zdání..pamatuju si na kroucení hlavou nad ibizskými podenky..takhle "divnej" pes se jen tak nevidí, no ne? No a ty uši...!!!! :D Pak jsem ale navštívila místní útulek Sara, seznámila se s "kanárky" a doživotně se zamilovala (bez možnosti rozvodu, prostě na celý život...). Pořídila jsem si první fenku, která je s námi bezmála dva roky a za tu dobu ušla neuvěřitelný kus cesty. Před třemi dny přisla do našeho hnízdečka láskyplná pohroma jménem Nala. Tay je fenka zachráněná z útulku, Nala je moje splněné přání. tento blog je věnován jim i dalším ušatým stvořením a jejich pomoci.

Monday, December 7, 2009

Radost v Ostravě:-)


Tak tohle je Felicidad (česky Radost), dvouletá fenka, která po roce v útulku poletí na začátku příštího roku směr Praha a pojede dál až do Ostravy. Na konci cesty na ní už čeká nová rodina, připravená poskytnout ji život, který si každý pes zaslouží. Teď ji čeká příprava na cestu, kastrace a mě hledání vhodného doprovodu do letadla. Noví majitelé založili z těch pár fotek, které jsem jim zatím poslala album, kde si jejich Felis můžete prohlédnout z mnoha úhlů:-). Fotečky najedete ZDE.

No comments:

Post a Comment