O co jde...

Ať už jste šli najisto nebo jste sem "spadli" náhodou... Vítejte. Tento blog byl původně založen z nudy...ano, slyšíte správně... Znáte ten pocit, když máte vlastně všechno, ale budíte se ráno s pocitem, že život momentálně nepřináší žádné zadostiučinění ani emoce? Zkuste se rozhlédnout kolem a třeba být někde užiteční...Někde...Kdekoliv... Já jsem svojí "přehnanou spokojenost" a pocit "že se sakra nic neděje" věnovala psům. O kanárských podencích jsem upřímně před nějakými 4 roky neměla ani zdání..pamatuju si na kroucení hlavou nad ibizskými podenky..takhle "divnej" pes se jen tak nevidí, no ne? No a ty uši...!!!! :D Pak jsem ale navštívila místní útulek Sara, seznámila se s "kanárky" a doživotně se zamilovala (bez možnosti rozvodu, prostě na celý život...). Pořídila jsem si první fenku, která je s námi bezmála dva roky a za tu dobu ušla neuvěřitelný kus cesty. Před třemi dny přisla do našeho hnízdečka láskyplná pohroma jménem Nala. Tay je fenka zachráněná z útulku, Nala je moje splněné přání. tento blog je věnován jim i dalším ušatým stvořením a jejich pomoci.

Friday, December 18, 2009

Cestovní balení


Tak dneska byl den D pro naši Nastěnku. Ráno v deset jsem ji vyzvedla a pak už ji čekala jen samá překvapení. Cesta autem, náš byt, který má pro ní neuvěřitelná pravidla (např. krást ze stolu sýr se nesmí:), procházka po městě a pak letiště. Po předepsané dávce sedativ se ji pomalinku podlomily nohy a rozjely uši, na povinnou bezpečnostní kontrolu už jsme ji nesli. Pak zpátky do přenosky a na speciální pás. Když se za ní zavřely dveře, tak nám tam všem bylo málem do pláče. Teď je nad oceánem a všichni doufáme, že se jí letí aspoň trochu pohodně a že nemá strach. V Praze ji čeká strašná zima, ale taky teplá deka.

1 comment:

  1. A toto jsou první dojmy doma v ČR:
    "Zdravím všechny a chci se podělit o první zážitky s Nasťou.... Je moc krásná, když jdeme na procházku, zastavují nás lidi a ptají se, co je to za psa. Snad se nám tímto podaří nalákat další adepty na adopci :) ... Je fakt bezproblémová, našla si již své místo na gauči a v posteli je docela skladná... Holky moc Vám děkuju za její vyhledání a za přesun a vůbec za všechno.
    --Šárka--"

    Za Šárku si drze dovolil vložit Tomáš :)

    ReplyDelete