O co jde...

Ať už jste šli najisto nebo jste sem "spadli" náhodou... Vítejte. Tento blog byl původně založen z nudy...ano, slyšíte správně... Znáte ten pocit, když máte vlastně všechno, ale budíte se ráno s pocitem, že život momentálně nepřináší žádné zadostiučinění ani emoce? Zkuste se rozhlédnout kolem a třeba být někde užiteční...Někde...Kdekoliv... Já jsem svojí "přehnanou spokojenost" a pocit "že se sakra nic neděje" věnovala psům. O kanárských podencích jsem upřímně před nějakými 4 roky neměla ani zdání..pamatuju si na kroucení hlavou nad ibizskými podenky..takhle "divnej" pes se jen tak nevidí, no ne? No a ty uši...!!!! :D Pak jsem ale navštívila místní útulek Sara, seznámila se s "kanárky" a doživotně se zamilovala (bez možnosti rozvodu, prostě na celý život...). Pořídila jsem si první fenku, která je s námi bezmála dva roky a za tu dobu ušla neuvěřitelný kus cesty. Před třemi dny přisla do našeho hnízdečka láskyplná pohroma jménem Nala. Tay je fenka zachráněná z útulku, Nala je moje splněné přání. tento blog je věnován jim i dalším ušatým stvořením a jejich pomoci.

Friday, December 18, 2009

Kontakty, prosím!


Vážení přátelé, příznivci, čekatelé, adoptivní rodičové, milovnící a majitelé podobných čtyřnohých stvoření. Pokud máte chuť a nevadí Vám dát svůj kontakt na tento blog, oceníme to. Je to velmi důležité nejen pro budoucí zájemce o adopci, ale také jako zdroj rad, poznatků, zkušeností a postřehů.Pokud nechcete nechat svůj kontakt, pochopíme to, můžete se přesto s námi o mnohé podělit komentováním tohoto příspěvku. Komentujte, chvalte, pište připomínky a návrhy.

7 comments:

  1. Dobrý večer všem. Jsme z Ostravy a rádi bychom na jaře do naší lidské a zvířecí smečky přijali fenku Felicidad. O psech tohot plemene se nám toho nepodařilo mnoho zjistit atak bychom se rádi kontaktovali s každým kdo kanárského podenga chová, choval nebo chovat chce. Náš mail je elefant.ostrava@seznam.cz. Také jsme založili diskuzní forum Podengo, kde bychom se rádi podělili o naše radosti i strasti s Felicidad a uvítáme zde rádi každého příznivce této nádherné a svébytné rasy. Odkázek je zde http://forum.lide.cz/forum.fcgi?akce=forum_data&&forum_ID=99132&username=elefant.ostrava&domain=seznam.cz&relogin=1
    Pavel a Petra Zvolánkovi

    ReplyDelete
  2. Ahoj všem, už jsem psala i do založené diskuze, ale objevila jsem i tyto stránky, takže chci moc poděkovat paní Janě, za její snahu a úsilí pomoci podengům. Naše Banny je sice ibizský podengo, ale myslím, že od kanárského se povahově moc lišit nebude:-) Takže kdokoliv se na cokoliv budete chtít zeptat, určitě neváhejte psát (Rouchalova@seznam.cz), rádi se podělíme o zkušenosti nejen s podengy. Už je tomu 10 let, co jsem se ujala týrané 2leté azavačky, která měla být uspaná. V podstatě jsem si přivezla polodivoké zvíře, které mě několikrát ze strachu pokousalo, kradla jídlo všeho druhu, protože si zkrátka dělala zásoby apod. Dnes už je z ní zasloužilá veteránka, která si s jiskrou v oku užívá svůj "důchod". Věřím, že podengo vám rozsvítí váš svět, protože oni jsou zkrátka takoví - celý život jako malé děti:-) Pokud si chcete přečíst o našem životě s Banny, tady máte možnost: www.podencoibicenco.cz
    Mějte se krásně!
    Žaneta a Filip

    ReplyDelete
  3. Dobrý den Žaneto a Filipe, jsem moc ráda za Váš komentář a nabídku poradit a pomoci nám. Každá pomoc je více než vítána. Moc se mi líbí Vaše stránky a budu moc ráda, když se tam zmínka o možnosti adopce kanárského příbuzného objeví. Mimojiné se mi také líbí Váš pes, kouká z ní deset čertů, ale je to krasavice:-)

    ReplyDelete
  4. Dobrý den všem zájemcům, první adoptivní rodina kanárského podenga z Lanzarote nabízí svůj kontakt pro všechny, které by zajímalo, jak se Nastasia vyrovnala s prvními dny a týdny v chladné České republice. Pište Šárce na nasadech@seznam.cz. Hezký den všem! Jana

    ReplyDelete
  5. Dobrý den!
    Všem kdo chtějí super bezva kamaráda, líbí se jim vzhled podengů, a nechějí jezdit na výstavy a zabývat se chovem tohoto úžasného plemene doporučuji, aby POMOHLI a adoptovali tyto úžasná stvoření!
    Kdo by se chtěl věnovat chovu - nechám zde také odkaz na moje stránky : www.OrsoAntro.xf.cz

    Každopádně každému mohu pomoci s výchovou (již mám dvě krásný podengový holky), s výživou (chovám již 15let), nebo s rúznými dotazy, kontakty, štěňátky, apod.

    ReplyDelete
  6. Dobrý večer, chci poděkovat za nabídku chovatelské stanice Orso Antro. Určitě využijeme Vašich zkušeností. Mějte se fajn!!

    ReplyDelete
  7. Nějak se v tom nevyznám aneb po pravé straně jsou fotky psů co hledají domov? Jestli ano jak se optat na Abrila? díky

    ReplyDelete